عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 129
بازدید کل : 16644
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Top Eleven یک بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز در سبک بازی های ورزشی محصولی از استودیوی بازیسازی Nordeus مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که با بیش از ۵۰ میلیون بازیکن از سراسر دنیا از برترین و پرطرفدارترین بازی های موجود در گوگل پلی به شمار می رود! اگر از افرادی هستید که بسیار علاقه مند به فوتبال هستید و مدت زمان زیادی از وقت خود را صرف مشاهده ی بازی های فوتبال می کنید و از نحوه ی مربیگری تیم محبوبتان ناراضی هستید و با خود می گویید که اگر من مربی این تیم بودم فلان کار را میکردم [!] بله خودتان را آماده کنید، رویای شما به حقیقت پیوست و در Top Eleven شما می توانید مربیگری تیم محبوبتان را به دست بگیرید و هرجور که مایلید تیم را Coach کنید!

اکثر عملیات و کارهایی را که در دنیای وافعی فوتبال یک مربی بر عهده دارد در بازی فوق شبیه سازی شده و بازیکن را وارد دنیای هیجان انگیز مربیگری می کند! تنظیم ترکیب تیم، انتخاب رنگ و ظاهر لباس بازیکنان، خرید و فروش بازیکن تنها بخشی از وظایفی هستند که به عنوان مربی در بازی Top Eleven می بایستی به انجام برسانید. از طرفی بیش از ۸۰ کشور و تیم در بازی Top Eleven گنجانده شده است و کاربر مختار است تا یکی را به عنوان تیم اصلی برگزیند و با دیگر کاربران در فضای اینترنت به رقابتی سالم مشغول شود و ساعت ها خود را سرگرم سازد!

دانلود در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Top Eleven 2 , 35 – بازی پرطرفدار مربی فوتبال اندروید – آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

ABBYY Lingvo Dictionaries یکی از کامل ترین و قدرتمندترین اپلیکیشن های لغت نامه و دیکشنری برای سیستم عامل محبوب اندروید می باشد که ۲۷ زبان زنده ی دنیا را شامل می شود و با داشتن آن برروی اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خود می توانید به بیش از ۵۴ فرهنگ لغت عمومی دسترسی داشته باشید! این نرم افزار این امکان را به شما می دهد که به ترجمه ی متن های مختلف بپردازید به دو صورت آفلاین و آنلاین! اپلیکیشن معرفی شده در اصل توسط یک کمپانی روسی طراحی گردیده و بیشتر دیکشنری های تخصصی در زبان های انگلیسی و روسی را شامل می شود ؛ از این رو برای کسانی که می خواهند زبان روسی را یاد بگیرند، گزینه ی بسیار مناسبی است!

محیط کاربری بسیار ساده ی نرم افزار به شما و کاربران این امکان را می دهد که به آسانی هرچه تمام تر و تنها با چند لمس نتیجه ی ترجمه را ملاحظه فرمایید و تجربه ی بهترین دیکشنری چند زبانه را دراندرویدفون خود به ارمغان بیاورید!



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: دانلود ABBYY Lingvo Dictionaries 3 , 2 , 0 , 3 – دیکشنری 27 زبانه اندروید ! ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Google Translate خدماتی از کمپانی گوگل می باشد که با آن می توانید به ترجمه ی متن های خود و یا وب سایت ها بپردازید و متن دلخواه خود را زبان موردنظر مشاهده کنید. به دلیل محیط کاربری ساده و حرفه ای این سرویس و خدماتش آن را به عنوان یک ترجمه گر قدرتمند می شناسند و از طرفی چون توسط شرکت گوگل طراحی شده است ، اعتبار آن نزد کاربران بالاست. در این سرویس می توانید با کپی کردن و یا تایپ متن های خود آن را به ۶۰ زبان زنده ی دنیا مشاهده کنید و قادر است به طور خودکار زبان متن شما را تشخیص بدهد. در سرویس گوگل ترانسلیت این قابلیت در اختیار شماست که متن ترجمه ی خود را به صورت صوتی گوش دهید .  سرویس مترجم گوگل نرم افزار رسمی خود را با نام Google Translate برای انواع سیستم عامل از جمله اندروید عرضه کرده است تا کاربرانی که به یک مترجم قوی محتاج اند بتوانند به راحتی از امکانات این سرویس در اسمارت فون اندرویدی خود به آسانی استفاده کنید.



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Google Translate 3 , 0 , 15 – مترجم گوگل ترانسلیت اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

تا به امروز چندین نرم افزار مختلف در زمینه ی افکت گذاری تصویر (همچون XnRetro ، Instagram ، PhotoFunia و ..) مخصوص سیستم عامل اندروید معرفی کرده بودیم که همگی از بهترین ها بودند و امروز قصد معرفی نرم افزار دیگری در زمینه ی افکت گذاری حرفه ای تصاویر با نام Otaku Camera را داریم که با آن قادر خواهید بود افکت هایی شگفت انگیز را برروی تصاویرتان اعمال کنید و آن ها را جذاب تر جلوه دهید! این اپلیکیشن امکاناتی را در اختیار شما قرار میدهد که با انتخاب افکت های مختلف در دسترس بتوانید عکس هایتان را به تصاویر مانگا و هنری تبدیل کنید و آن ها را زیباتر کنید.

دانلود در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Otaku Camera 7 , 2 , 8 – برنامه افکت گذاری تصاویر در اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

بله بالاخره پس از مدت ها انتظار امروز نسخه ی حماسی بازی پرطرفدار و فوق العاده زیبای پرندگان خشمگین با نام Angry Birds Epic از استودیوی بازیسازی Rovio Mobile به صورت رایگان در مارکت اندروید عرضه گردید تا بار دیگر کاربران دوستدار بازی های پرندگان عصبانی به وجد بیایند! این بار بر خلاف نسخه های پیشین پرندگان عصبانی در قالب یک نبرد حماسی آن هم با سلاح های جنگی به گوشی های اندرویدی می آیند، نبردی بین دو گروه خوک های سبز و پرندگان عصبانی در گرفته است و شما می بایستی که رهبری گروه خود را در دست بگیرید و سعی کنید با اتخاذ استراتژی صحیح رقیب را شکست دهید! تنوع شخصیت ها نسبت به بازی های قبل پرندگان عصبانی بیشتر شده که از جمله آن ها خوک جادوگر، خوک شاه و شاهزاده خوک هستند و این بازی فوق العاده زیبا را به همه ی دوستداران بازی های پرندگان عصبانی پیشنهاد می دهیم!

گرافیک خیره کننده ی اچ دی، صداگذاری بسیار مهیج و تنوع پرندگان نسبت به قبل همگی در بازیAngry Birds Epic دست به دست هم داده اند تا بهترین بازی سبک Role Playing و RPG را تجربه نمایید!



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Angry Birds Epic 1 , 2 , 1 – بازی پرندگان خشمگین اندروید! , angry bird , دانلود بازی اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Fruit Ninja بازی فوق العاده زیبا و جذاب در سبک بازی های مسابقه ای برای اندروید می باشد که از اعتیادآورترین بازی ها محسوب می شود و در آن شما در نقش یک نینجا با برش دادن میوه های مختلف توسط شمشیر خود به کسب امتیاز می پردازید! در بازی Fruit Ninja می توانید به سه حالت مختلف به بازی کردن بپردازید و توجه داشته باشید که در بعضی مراحل برای گمراه کردن شما بمب هایی به جای میوه ها پرتاب می شوند که با تماس شمشیر منفجر می شوند و یکی از جان های خود را از دست خواهید داد! در این بازی انواع میوه ها نظیر سیب ، هندوانه ، گلابی و لیمو پرتاب میشوند و لحظات خوش و هیجان انگیزی را در اسمارت فون اندرویدی شما به ارمغان می آورد.



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Fruit Ninja 2 , 2 , 0 – بازی محبوب برش میوه اندروید , Fruit Ninja , بازی اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

نسخه ی جدید واتس آپ پلاس کاملا تست شده و سالم

اگر از افرادی باشید که با برنامه های مسنجر و چت آشنایی داشته باشید بدون شک مسنجر پرطرفدار و نام آشنای واتس آپ را می شناسید!؟ یکی از محبوب ترین مسنجرهای موجود برای انواع سیستم عامل های اندروید، آیفون، بلک بری، سیمبین و غیره که میلیون ها کاربرا از سراسر دنیا را به سمت خود کشانده است! این مسنجر که برای مدت ۱ سال می تواند به صورت رایگان مورد استفاده ی کاربران قرار بگیرید این امکان را به شما می دهد که به راحتی با مخاطبین خود به چت کردن بپردازید و با صرف هزینه ای بسیار کم و ناچیز تجربه ی بهترین و کاربردی ترین مسنجر را داشته باشید! نسخه ی رسمی مسنجر واتس آپ با نام Whats App Messenger در مارکت اندروید به صورت رایگان در اختیار کاربران اندرویدی قرار دارد.

و اما امروز قصد معرفی نسخه ی پلاس مسنجر واتس آپ را داریم که با نام WhatsApp+ منتشر گردیده و بهتر است بدانید که این نسخه نسبت به نسخه ی رسمی هیچ کم و کسری ای ندارد بلکه امکانات بیشتری را به کاربران می دهد! در نسخه ی پلاس مسنجر واتس آپ که در واقع نسخه اصلی با قابلیت شخصی سازی است، شما قادر خواهید بود به راحتی رنگ ها، فونت ها و سایز آن ها و سایر موارد را به دلخواه تغییر دهید! از طرفی سایز آپلود فایل مدیا که در نسخه استوک شانزده مگابایت است در این نسخه افزایش یافته و فایل های حجیم را هم می توانید با آن ارسال نمایید!

دانلود در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: دانلود WhatsApp+ 6 , 60 – مسنجر پرطرفدار واتس آپ پلاس اندروید ! , whatsapp , دانلود نرم افزار اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

UC Browser for Android مرورگر معروف یوسی بروزر از کمپانی یوسی وب برای اندروید است که تا به این لحظه +۱۰۰ میلیون بار توسط کاربران اندرویددار سراسر جهان دریافت شده است و با امتیاز ۴.۵ از ۵.۰ از پرطرفدارترین مرورگرهای تولید شده برای گوشی های اندرویدیست. با استفاده از مرورگر یوسی میتوانید در محیطی واقعا زیبا و کلاسیک صفحات وب را بارگزاری نمایید و تجربه ای متفاوت از برنامه های وب گردی را در اندرویدفونتان به ارمغان بیاورید. مرورگر یوسی بدون شک به توضیحات اضافی و یا تعریف و تمجید احتیاج ندارد و همه کاربران ان را می شناسند و در کشور عزیزمان ایران نیز محبوبیت خاصی را دارد. به طور کلی اگر به دنبال یک مرورگر سریع برای وبگردی هستید ما به شما یوسی بروزر را پیشنهاد می دهیم!



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: دانلود UC Browser for Android 10 , 0 , 2 build 152 – یوسی بروزر اندروید , uc android , یوسی اندروید , نرم افزار اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

BitTorrent® Pro – Torrent App نرم افزار رسمی پروتکل اشتراک گذاری فایل ها با نام بیت تورنت برای سیستم عامل اندروید است که کاربران با داشتن آن برروی موبایل اندرویدی خود می توانند به اسانی به جست و جوی فایل های تورنت بپردازند و از طریق خود برنامه با سرعتی بالا اقدام به دانلود فایل های تورنت نمایند. بیت تورنت در واقع دارای سرورهایی است که به کاربران این امکان را می دهد که بتوانند فایل های خود را برروی ان به اشتراک بگذارند و مثلا شما به دنبال بازی و یا نرم افزاری هستید و با جست و جو می توانید به ان ها دست یابید و به راحتی و تنها با یک کلیک ان را دانلود نمایید.

نرم افزار بیت تورنت با اسم BitTorrent® Pro – Torrent App دارای محیط کاربری بسیار زیبا و کلاسیک است که ما نسخه ی پولی ان را معرفی و در اختیار شما قرار می دهیم.

دانلود در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: دانلود BitTorrent® Pro – Torrent App 2 , 103 – بیت تورنت اندروید! , تورنت , تورنت اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Royal Revolt 2 3D Tower Defence… and Offence!

Royal Revolt 2 v1.6.1 – نسخه دوم بازی آنلاین “شورش پادشاهی” اندروید – کاملا تست شده و بدون نیاز به برنامه های فیلت-رشکن

Royal Revolt 2 نسخه ی دوم از بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار شورش پادشاهی از استودیوی بازیسازی flaregames برای دستگاه های اندرویدی است که تا به این لحظه توانسته است بیش از ۵ میلیون بازیکن از سراسر جهان را به سمت خودش بکشاند. مدت ها پیش نسخه ی یک این بازی را برای شما معرفی کرده بودیم که داستان آن حول نبرد میان شما و بستگانتان برای باز پس گرفتن تاج و تخت پادشاهی بود و هم اکنون در نسخه ی دوم شما تاج و تخت پادشاهی را پس گرفته اید و برای این تلاش می کنید که به همه ثابت کنید تنها شما پادشاه کل جهان هستید! این بازی که سبک برج دفاعی و اکشن را دارد، شما را به مکان هایی فوق العاده برای از بین بردن دشمنان می کشاند که در کنار این جنگ ها باید با ساخت قلعه از پادشاهی خود محافظت به عمل بیاورید. اگر به بازی های اکشن آنلاین علاقه مندید و دوست دارید یکی از بهترین های این سبک را تجربه کنید به هیچ وجه شورش پادشاهی ۲ را از دست ندهید.

دانلود در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Royal Revolt 2 1 , 6 , 1 – بازی شورش پادشاهی 2 اندروید! , دانلود بازی اندروید , game android , android ,
:: بازدید از این مطلب : 425
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

SCR Screen Recorder Pro ★ root v0.19.12 Patched – اپلیکیشن عالی فیلمبرداری از صفحه نمایش اندروید – نسخه فول و پچ شده
این برنامه نیاز به روت بودن دستگاه شما دارد

SCR Screen Recorder Pro ★ root نرم افزاری عالی و کاربردی از استودیوی Iwo Banas در زمینه ی فیلمبرداری از صفحه نمایش برای دستگاه های با سیستم عامل اندروید است که با قیمت ۴.۹۹ دلار در گوگل پلی به فروش می رود و تا به این لحظه بیش از ۵۰ هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده است و از محبوب ترین اپلیکیشن های بخش Tools یا همان ابزارهای گوگل پلی به شمار می رود. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید به اسانی از صفحه ی نمایش موبایل اندرویدی خود فیلمبرداری کنید! بله … بدون شک برای شما نیز پیش آمده است (یا خواهد آمد) که بنا به دلایلی به یک اپلیکیشن نیاز داشته اید تا از صفحه نمایش موبایلتان فیلم بگیرید و سپس ان را به اشتراک بگذارید، هم اکنون می توانید با استفاده از برنامه ی کاربردی فوق با بالاترین کیفیت ممکن از صفحه نمایش فیلمبرداری نمایید.

دانلود در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: دانلود SCR Screen Recorder Pro ★ root 0 , 19 , 12 – فیلمبرداری از صفحه اندروید , دانلود نرم افزار اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Trials Frontier Trials Frontier v3.0.2

Trials Frontier v3.0.2 + Mod – بازی موتور سواری اچ دی اندروید + فایل دیتا، محصولی از کمپانی یوبی سافت!
فایل نصبی معمولی کاملا سالم و بدون ارور لایسنس جایگزین شد
بروزرسانی بزرگ ۱۲ دسامبر – December 12, 2014

Trials Frontier یک بازی فوق العاده زیبا با گرافیک خیره کننده اچ دی از کمپامی معروف Ubisoft Entertainment مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که نسخه ی اول آن چند دقیقه پیش به صورت رایگان در مارکت اندروید عرضه شد و تصمیم گرفتیم به عنوان اولین وبسایت ایرانی و سریع تر از همه آن را در اختیار شما کاربران همیشگی قرار دهیم و آن را معرفی نماییم! در این بازی شما می توانید از میان شخصیت های مختلف و موتور سیکلت های متعدد به دلخواه انتخاب کرده و وارد مکان هایی واقعا چالش برانگیز شوید و ساعت ها خود را سرگرم سازید!

پخش موسیقی های هیجان انگیز، امکان رقابت در برابر دوستان و کاربران جهانی، مسابقه موتور سیکلت ها  از طریق جهانی پر از ماجراجویی و شخصیت های دیوانه همگی دست به دست هم داده اند و بازیTrials Frontier را ساخته اند و آن را به همه ی شما پیشنهاد می دهیم!

دانلود در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Trials Frontier 3 , 0 , 2 – بازی فوق العاده موتور تریل اندروید , Trials Frontier ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Clash of Clans

جدیدترین ورژن بازی کلش آف کلنز- آپدیت جدید زمستانی
اگر در اجرای اولیه به مشکل برخوردید فیلت-رشکن را فعال کنید مشکل حل خواهد شد

Clash of Clans بازی جدید و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز ۴.۸ از ۵ در پلی استوری از پرطرفدارترین بازی های اندروید به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر مغلوب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید. البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراژیتان آن ها را سرکوب کنید.

در بازی فوق، اگر از پایه ساختمان های خود را اصولی بچینید و دیوار ها را درست تعبیه کنید، بدون شک دشمن رو ناکام خواهید گذاشت و البته در حمله هم همین طور است، برنده یا بازنده بودن شما در یک نبرد تماما به فکر استراتژیک در حمله شما بستگی دارد. بازی به صورت کاملا آنلاین صورت می پذیرد و اگر شما را به خودش وابسته نکند و به گونه ای معتاد ان نشوید، شانس اورده اید! شما در بازی با انواع دهکده ها روبرو هستید و با دیگر کاربران جهان به رقابت می پردازید و تجربه ی اعیتادآورترین و مهیج ترین بازی استراتژیک را در اندرویدفون خود به ارمغان خواهید آورد.

دانلود در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Clash of Clans 6 , 407 – بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید , clash of clans , دانلود بازی اندروید , دانلود بازی clash of clans ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

iKeyboard – emoji,emoticons v2.2.4 – صفحه کلیدی فوق العاده با پشتیبانی از شکلک ها و زبان شیرین فارسی برای اندروید

آیا از کیبورد پیش فرض و همیشگی اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خود خسته شده اید و نیاز به تنوع دارید!؟ امروز قصد معرفی یکی از بهترین و کامل ترین نرم افزارهای کیبورد از Keyboard Studio با نامiKeyboard – emoji,emoticons را داریم که با استفاده از ان می توانید تنوعی عالی را در زمینه صفحه کلید موبایل خود ایجاد کنید و با کیبورد پیش فرض موبایلتان به کلی خداحافظی کنید! این صفحه کلید بسیار زیبا با پشتیبانی از شکلک های رنگارنگ، استیکرها، تم های متنوع و امکان سفارشی سازی بسیار بالا تجربه ای متفاوت از صفحه کلیدهای اندرویدی را برای شما به ارمغان می آورد.

صفحه کلید iKeyboard – emoji,emoticons خوشبختانه از زبان شیرین فارسی پشتیبانی می کند و برای ما کاربران ایرانی نیز می تواند براحتی مورد استفاده قرار بگیرد.



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: دانلود iKeyboard – emoji,emoticons 2 , 2 , 4 – کیبورد عالی اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

cut_rope_2_

بله شاید شما نیز از کاربرانی هستید که علاقه مند به بازی های برش طناب بوده باشید و در جریان بوده باشید که مدت ها قبل خبر منتشر شدن نسخه ی دوم بازی کات د روپ برای سیستم عامل های اندروید و آی اُ اس به گوشتان رسیده باشد! چند ساعت قبل شاهد منتشر شدن نسخه ی دوم این بازی با نام Cut the Rope 2 در مارکت اندروید بودیم و تصمیم گرفتیم این بازی فوق العاده زیبا را در اختیار شما قرار دهیم! در نسخه ی دوم این بازی نیز همانند نسخه های یگر می بایستی که با بریدن ریسمان متصل به آبنبات، آن را در دهان آبنبات خور بامزه ی بازی بیندازید و البته در مراحل مختلف این کار، ستاره های موجود را جمع آوری، موانع گسترده را پشت سر و دشمنان را برای دزدیدن آبنبات ناکام بگذارید!

در نسخه ی دوم بازی طناب را ببر شخصیت های جدید، عناصر جدید، ماموریت های جدید و فوق العاده و محیط های متنوع همگی روح تازه ای به بازی برش طناب داده اند و آن را به همه ی کاربران دوستدار بازی های فکری پیشنهاد می دهیم!



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Cut the Rope 2 1 , 2 , 8 – نسخه 2 بازی پرطرفدار طناب را ببر اندروید , cut the rope , دانلود بازی اندروید , دانلود بازی طناب را ببر ,
:: بازدید از این مطلب : 406
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

مرورگر پرسرعت، امن و قدرتمند CM Browser – Fast & Secure v5.1.22 اندروید – امتیاز ۴.۷ از ۵.۰ و ده ها میلیون دریافت از Google Play

CM Browser – Fast & Secure یک مرورگر فوق العاده زیبا و کلاسیک با محیطی کاربری بسیار تمیز از گروه برنامه نویسی Cheetah Mobile Incorporation خالق اپلیکیشن معروف Clean Master مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که تنها با دارا بودن حجمی معادل ۱.۶ مگابایت بهترین مرورگر اندرویدی را در دستگاه شما به ارمغان می آورد! بله این مرورگر کم حجم با بارگزاری بسیار سریع و فوق العاده ی سایت ها، نمایش تمامی وبلاگ ها و وبسایت ها در زیباترین شکل ممکن و دارا بودن یک آنتی ویروس اختصاصی فوق العاده قدرتمند برای حفظ حریم خصوصی شما در اینترنت تجربه ی بهترین و پرسرعت ترین نرم افزار مرورگر را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدیتان به ارمغان خواهد آورد!



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: دانلود CM Browser – Fast & Secure 5 , 1 , 22 – مرورگر پرسرعت اندروید! , مرورگر اندروید , دانلود نرم افزار اندروید , دانلود مرورگرCM Browser – Fast & Secure ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Chess Master 2014 – استاد شطرنج ۲۰۱۴ جدیدترین و آخرین ورژن از بازی پرطرفدار و سرگرم کننده ی شطرنج حرفه ای از استودیوی mobirix مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که با میلیون ها دریافت از گوگل پلی از برترین و پرطرفدارترین بازی های اندرویدی به شمار می رود. این بازی سه نوع مختلف از بازی شطرنج را در اختیار شما قرار می دهد از بازی شطرنج تمرینی بگیرید تا تورنومنت ها و بازی های دو نفره با دوستان! نسخه ی ۲۰۱۳ این بازی بیش از بیست هزار بار توسط کاربران دریافت گردیده و امروز نیز نسخه ی ۲۰۱۴ آن را برای شما قرار داده ایم.

بازی Chess Master 2014 شما را به نهایت چالش دعوت می کند و در آن می بایستی با استفاده از استراتژی و تاکتیک های خود دوستان و یا موتور قدرتمند برنامه را شکست داده و پیروز شوید. اگر به دنبال کم حجم ترین و زیباترین بازی شطرنج اندرویدی هستید بازی فوق را از دست ندهید.

Chessmaster.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Chess Master 2014 14 , 07 , 14 – بازی استاد شطرنج 2014 اندروید , بازی اندروید , بازی شطرنج جاوا , بازی شطرنج اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

دوست داری شعبده بازی کنی!
ساده راحت ، کیف کن تو دوره همی ها!
اینبار با آموزشی داوست داشتنی دیگر در خدمت شما عزیزان هستیم.
نرم افزار باز کاملا رایگان و بازم کاملا کم حجم !
فقط واسه شادی و سرگرمی شما عزیزان!
دوستدارانی که دوست دارن کمی با خانواده شعبده بازی یا تردستی رو تدارک ببینن.
تردستی هایی که نیازی به چیزای عجیب و غریب نداره و خیلی ساده یاد میگیرن و میتونید اجرا کنید.
چقد خوبه با یکی 2 تاش واسه شب یلدا آماده بشین!

 

دانلود در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: شعبده باز شو ! ! ! , شعبده بازی , نرم افزار اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 598
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

شاید بسیاری از جوانان بگویند ، ملا نصر الدین دیگه چیه و این قصه ها دیگه قدیمی شده. ولی باید گفت که ملا نصرالدین متعلق به کشور ما و یا مشرق زمین نیست . او متعلق به قدیم نیست . او شخصیتی است که داستان هایش تمامی ندارد و هنوز که هنوز است حکایات با مزه ای که اتفاق می افتد را به او نسبت می دهند.

دانلود در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: ملانصرالدین و بهلول+235 داستان زیبا , داستان های ملانصرالدین , داستان پند آموز ,
:: بازدید از این مطلب : 1168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

بهینه سازی و کنترل مصرف باتری با نرم افزار GSam Battery Monitor Pro v3.20

امتیاز کسب شده در گوگل پلی 4.7 از 5

نسخه حرفه ای برنامه GSam Battery Monitor Pro که به شما کمک می کند باتری خود را به صورت استادانه ای مانیتور نمایید. این برنامه در مارکت اندروید با قیمت 1.99 دلار به فروش می رسد و توانسته است رضایت کاربرانی که آن را خریداری کرده اند را کسب کند, امتیاز دریافتی 4.7 از 5 نشان دهنده این رضایت است.

اگر شما هم از شارژ سریع اندروید خود خسته شده اید بهتر است این برنامه را امتحان کنید زیرا مانیتورینگ قدرتمندی دارد و می توانید حتی ریز مصرف های خود را نیز مشاهده نمایید. همچنین می توانید میزان مصرف بر اساس CPU یا سنسور و دیگر قسمت ها را نیز به ترتیب مشاهده نمایید, ممکن است برنامه یا بازی خاصی را دانلود و نصب کرده باشید و آن برنامه به دلیل برنامه نویسی اشتباه بیشترین مصرف را داشته باشد با این ابزار به راحتی چنین برنامه هایی قابل شناسایی هستند. همچنین وجود ویجت های گرافیکی و ویجت های مختلف از باتری برای نمایش در این نرم افزار اندروید وجود دارد.

برنامه ای قدرتمند جهت مشاهده اطلاعات و تست سلامت و مانیتورینگ باتری .
GSam Battery Monitor Pro - کنترل و مانیتور کردن باتری اندروید
 
دانلود در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: GSam Battery Monitor Pro - کنترل و مانیتور کردن باتری اندروید , مدیریت باتری , نرم افزار اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان free app download و آدرس free-app.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com