عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 118
بازدید کل : 16633
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

NEED FOR SPEED™ Shift به فارسی (جنون سرعت تغییر) یکی دیگر از گرافیکی ترین و هیجان برانگیزترین بازی های ماشین سواری و اتومبیل رانی از کمپانی بازیسازی EA Games برای سیستم عاملاندروید می باشد که با آن می توانید بر انواع ماشین های مختلف سوار شوید و با سرعتی بالا به مسابقات مختلف بپردازید! همانگونه که مستحضرید سری بازی های نید فور اسپید از قدیم الایام از محبوب ترین و پر سر و صداترین بازی های مسابقه ای و رسینگ می باشد که هر ساله کمپانی ای آ گیمز نسخه ای جدید از آن را منتشر می کند، نسخه هایی که تا به امروز منتشر شده اند عبارتند از ماست وانتد، آندر کاور و غیره!

اگر دوست دارید نبردی سخت برای کسب مقام اول را در تبلت و یا اسمارت فون خود تجربه کنید بازی NEED FOR SPEED™ Shift را از دست ندهید! شروع بازی همانند دیگر بازی های سبک رسینگ با یک اتومبیل ساده و در یک پیست ساده و چند رقیب شروع می شود که شروع بازی رو تا به اینجای کار ساده و تکراری جلوه می دهد. اما نباید منکر این قضیه شد که بازی با هر نوع اتموبیل در سری ان اف اس واقعا هیجان انگیز است! شما بازی رو با یک خودروی بی ام و اغاز خواهید کرد همه در شروع برای شما تکراریست و احساس می کنید که تمامی این صحنه ها رو در سری های گذشته nfs و دیگر بازیهای این سبک تجربه کرده اید، ولی با پیش رفتن و در اختیار قرار گرفتن اتومبیل های جدید خواهید دید که نه، بازی بسیار هیجان انگیز و متنوع می باشد و آمده است تا تجربه ی بهترین وخارق العاده ترین بازی ماشینی را در موبایل شما به ارمغان بیاورد!

 

دانلود در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود NEED FOR SPEED™ Shift 2 , 0 , 8 – بازی جنون سرعت تغییر اندروید+دیتا ,
:: بازدید از این مطلب : 671
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

آپدیت جدید January 2, 2015 همزمان با انتشار در گوگل پلی

اگر از طرفداران بازی های موبایلی باشید، بدون شک بازی اعتیادآور و پرطرفدار Subway Surfers را می شناسید، همان بازی ای که در آن جک و دوستانش در کشورهای مختلف جهان در خط مترو از دست ماموران فرار می کنند! در بازی موج سواران مترو شما در نقش پسر بچه ای با نام جک هستید که با دوستانتان در حال فرار از دست مامور هستید و باید به آن ها کمک کنید تا بتوانند از دست مامور فرار کنند! فرار از دست ماموران به همین سادگی ها که فکر می کنید نیست ؛ چرا که در بین راه با موانعی روبرو می شوید که باید با سرعت عمل خود آن ها را پشت سر گذاشته و به راه خود ادامه دهید! در طول مسیر سکه هایی وجود دارد که که با جمع آوری آن ها می توانید هیجان را بالا برده ، بازی را به سادگی بکشانید و آپگرید ها را بخرید!

امروز نیز شاهد منتشر شدن نسخه ی لندن بازی فوق برای اندروید بودیم که با نام Subway Surfersبه صورت رایگان در پلی استوری در دسترس دوستداران بازی های اکشن تفریحی قرار گرفت! در این بازی شما در نقش جک در متروهای کشور لندن به ماجراجویی مشغول می شوید و ساعت ها خود را سرگرم ین سازید! اگر از دوستداران بازی های ساب وی سرفرس هستید پیشنهاد می دهیم نسخه ی لندن آن را از دست ندهید!

دانلود Subway Surfers 1.21.0 - بازی موج سواران مترو اندروید - مکزیکو سیتی

 

دانلود در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Subway Surfers 1 , 33 , 0 – بازی موج سواران مترو اندروید – لاس وگاس ,
:: بازدید از این مطلب : 832
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

آپدیت جدید ۱۴ نوامبر – November 14, 2014

Traffic Racer به فارسی (مسابقه ترافیک) بازی جدید، بسیار زیبا و هیجان انگیز در سبک بازی های ماشین سواری و مسابقه ای برای سیستم عامل اندروید می باشد که شما را به کنترل اتومبیل های مختلف در مکان هایی متنوع و پر از ترافیک دعوت می نماید! شما در انواع بزرگراه ها به رانندگی ماشین ها مشغول می شوید و با پشت سر گذاشتن مرحله های مختلف ماشین های جدید را باز می کنید و با کارهای مختلف به ارتقای اتومبیل خودتان می پردازید! شما می توانید به دو روش و حالت مختلف به کنترل ماشین ها بپردازید: یکی از طریق دکمه های لمسی موجود در صفحه ی نمایش، دیگری از طریق شتابسنج! شما می توانید با لمس کردن دکمه ی گاز موجود در سمت راست صفحه ی نمایش سرعت را افزایش دهید و یا با دکمه ی ترمز سمت چپ سرعت را بکاهید!

در میان جنگل، در بیابان، شهر و غیره بر ماشین خود سوار شوید و تجربه ی بهترین بازی ماشینی را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید. گرافیک عالی بازی، پخش صدای اگزوز ماشین و کنترلرهای ساده همگی دست به دست هم داده اند تا هیجان برانگیزترین بازی اتومبیلرانی را در اسمارت فون شما به ارمغان آورد.

دانلود در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Traffic Racer 2 , 0 – بازی ماشین سواری در ترافیک اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Top Eleven یک بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز در سبک بازی های ورزشی محصولی از استودیوی بازیسازی Nordeus مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که با بیش از ۵۰ میلیون بازیکن از سراسر دنیا از برترین و پرطرفدارترین بازی های موجود در گوگل پلی به شمار می رود! اگر از افرادی هستید که بسیار علاقه مند به فوتبال هستید و مدت زمان زیادی از وقت خود را صرف مشاهده ی بازی های فوتبال می کنید و از نحوه ی مربیگری تیم محبوبتان ناراضی هستید و با خود می گویید که اگر من مربی این تیم بودم فلان کار را میکردم [!] بله خودتان را آماده کنید، رویای شما به حقیقت پیوست و در Top Eleven شما می توانید مربیگری تیم محبوبتان را به دست بگیرید و هرجور که مایلید تیم را Coach کنید!

اکثر عملیات و کارهایی را که در دنیای وافعی فوتبال یک مربی بر عهده دارد در بازی فوق شبیه سازی شده و بازیکن را وارد دنیای هیجان انگیز مربیگری می کند! تنظیم ترکیب تیم، انتخاب رنگ و ظاهر لباس بازیکنان، خرید و فروش بازیکن تنها بخشی از وظایفی هستند که به عنوان مربی در بازی Top Eleven می بایستی به انجام برسانید. از طرفی بیش از ۸۰ کشور و تیم در بازی Top Eleven گنجانده شده است و کاربر مختار است تا یکی را به عنوان تیم اصلی برگزیند و با دیگر کاربران در فضای اینترنت به رقابتی سالم مشغول شود و ساعت ها خود را سرگرم سازد!

دانلود در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Top Eleven 2 , 35 – بازی پرطرفدار مربی فوتبال اندروید – آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

بله بالاخره پس از مدت ها انتظار امروز نسخه ی حماسی بازی پرطرفدار و فوق العاده زیبای پرندگان خشمگین با نام Angry Birds Epic از استودیوی بازیسازی Rovio Mobile به صورت رایگان در مارکت اندروید عرضه گردید تا بار دیگر کاربران دوستدار بازی های پرندگان عصبانی به وجد بیایند! این بار بر خلاف نسخه های پیشین پرندگان عصبانی در قالب یک نبرد حماسی آن هم با سلاح های جنگی به گوشی های اندرویدی می آیند، نبردی بین دو گروه خوک های سبز و پرندگان عصبانی در گرفته است و شما می بایستی که رهبری گروه خود را در دست بگیرید و سعی کنید با اتخاذ استراتژی صحیح رقیب را شکست دهید! تنوع شخصیت ها نسبت به بازی های قبل پرندگان عصبانی بیشتر شده که از جمله آن ها خوک جادوگر، خوک شاه و شاهزاده خوک هستند و این بازی فوق العاده زیبا را به همه ی دوستداران بازی های پرندگان عصبانی پیشنهاد می دهیم!

گرافیک خیره کننده ی اچ دی، صداگذاری بسیار مهیج و تنوع پرندگان نسبت به قبل همگی در بازیAngry Birds Epic دست به دست هم داده اند تا بهترین بازی سبک Role Playing و RPG را تجربه نمایید!



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Angry Birds Epic 1 , 2 , 1 – بازی پرندگان خشمگین اندروید! , angry bird , دانلود بازی اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Fruit Ninja بازی فوق العاده زیبا و جذاب در سبک بازی های مسابقه ای برای اندروید می باشد که از اعتیادآورترین بازی ها محسوب می شود و در آن شما در نقش یک نینجا با برش دادن میوه های مختلف توسط شمشیر خود به کسب امتیاز می پردازید! در بازی Fruit Ninja می توانید به سه حالت مختلف به بازی کردن بپردازید و توجه داشته باشید که در بعضی مراحل برای گمراه کردن شما بمب هایی به جای میوه ها پرتاب می شوند که با تماس شمشیر منفجر می شوند و یکی از جان های خود را از دست خواهید داد! در این بازی انواع میوه ها نظیر سیب ، هندوانه ، گلابی و لیمو پرتاب میشوند و لحظات خوش و هیجان انگیزی را در اسمارت فون اندرویدی شما به ارمغان می آورد.



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Fruit Ninja 2 , 2 , 0 – بازی محبوب برش میوه اندروید , Fruit Ninja , بازی اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Royal Revolt 2 3D Tower Defence… and Offence!

Royal Revolt 2 v1.6.1 – نسخه دوم بازی آنلاین “شورش پادشاهی” اندروید – کاملا تست شده و بدون نیاز به برنامه های فیلت-رشکن

Royal Revolt 2 نسخه ی دوم از بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار شورش پادشاهی از استودیوی بازیسازی flaregames برای دستگاه های اندرویدی است که تا به این لحظه توانسته است بیش از ۵ میلیون بازیکن از سراسر جهان را به سمت خودش بکشاند. مدت ها پیش نسخه ی یک این بازی را برای شما معرفی کرده بودیم که داستان آن حول نبرد میان شما و بستگانتان برای باز پس گرفتن تاج و تخت پادشاهی بود و هم اکنون در نسخه ی دوم شما تاج و تخت پادشاهی را پس گرفته اید و برای این تلاش می کنید که به همه ثابت کنید تنها شما پادشاه کل جهان هستید! این بازی که سبک برج دفاعی و اکشن را دارد، شما را به مکان هایی فوق العاده برای از بین بردن دشمنان می کشاند که در کنار این جنگ ها باید با ساخت قلعه از پادشاهی خود محافظت به عمل بیاورید. اگر به بازی های اکشن آنلاین علاقه مندید و دوست دارید یکی از بهترین های این سبک را تجربه کنید به هیچ وجه شورش پادشاهی ۲ را از دست ندهید.

دانلود در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Royal Revolt 2 1 , 6 , 1 – بازی شورش پادشاهی 2 اندروید! , دانلود بازی اندروید , game android , android ,
:: بازدید از این مطلب : 425
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Trials Frontier Trials Frontier v3.0.2

Trials Frontier v3.0.2 + Mod – بازی موتور سواری اچ دی اندروید + فایل دیتا، محصولی از کمپانی یوبی سافت!
فایل نصبی معمولی کاملا سالم و بدون ارور لایسنس جایگزین شد
بروزرسانی بزرگ ۱۲ دسامبر – December 12, 2014

Trials Frontier یک بازی فوق العاده زیبا با گرافیک خیره کننده اچ دی از کمپامی معروف Ubisoft Entertainment مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که نسخه ی اول آن چند دقیقه پیش به صورت رایگان در مارکت اندروید عرضه شد و تصمیم گرفتیم به عنوان اولین وبسایت ایرانی و سریع تر از همه آن را در اختیار شما کاربران همیشگی قرار دهیم و آن را معرفی نماییم! در این بازی شما می توانید از میان شخصیت های مختلف و موتور سیکلت های متعدد به دلخواه انتخاب کرده و وارد مکان هایی واقعا چالش برانگیز شوید و ساعت ها خود را سرگرم سازید!

پخش موسیقی های هیجان انگیز، امکان رقابت در برابر دوستان و کاربران جهانی، مسابقه موتور سیکلت ها  از طریق جهانی پر از ماجراجویی و شخصیت های دیوانه همگی دست به دست هم داده اند و بازیTrials Frontier را ساخته اند و آن را به همه ی شما پیشنهاد می دهیم!

دانلود در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Trials Frontier 3 , 0 , 2 – بازی فوق العاده موتور تریل اندروید , Trials Frontier ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Clash of Clans

جدیدترین ورژن بازی کلش آف کلنز- آپدیت جدید زمستانی
اگر در اجرای اولیه به مشکل برخوردید فیلت-رشکن را فعال کنید مشکل حل خواهد شد

Clash of Clans بازی جدید و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز ۴.۸ از ۵ در پلی استوری از پرطرفدارترین بازی های اندروید به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر مغلوب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید. البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراژیتان آن ها را سرکوب کنید.

در بازی فوق، اگر از پایه ساختمان های خود را اصولی بچینید و دیوار ها را درست تعبیه کنید، بدون شک دشمن رو ناکام خواهید گذاشت و البته در حمله هم همین طور است، برنده یا بازنده بودن شما در یک نبرد تماما به فکر استراتژیک در حمله شما بستگی دارد. بازی به صورت کاملا آنلاین صورت می پذیرد و اگر شما را به خودش وابسته نکند و به گونه ای معتاد ان نشوید، شانس اورده اید! شما در بازی با انواع دهکده ها روبرو هستید و با دیگر کاربران جهان به رقابت می پردازید و تجربه ی اعیتادآورترین و مهیج ترین بازی استراتژیک را در اندرویدفون خود به ارمغان خواهید آورد.

دانلود در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Clash of Clans 6 , 407 – بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید , clash of clans , دانلود بازی اندروید , دانلود بازی clash of clans ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

cut_rope_2_

بله شاید شما نیز از کاربرانی هستید که علاقه مند به بازی های برش طناب بوده باشید و در جریان بوده باشید که مدت ها قبل خبر منتشر شدن نسخه ی دوم بازی کات د روپ برای سیستم عامل های اندروید و آی اُ اس به گوشتان رسیده باشد! چند ساعت قبل شاهد منتشر شدن نسخه ی دوم این بازی با نام Cut the Rope 2 در مارکت اندروید بودیم و تصمیم گرفتیم این بازی فوق العاده زیبا را در اختیار شما قرار دهیم! در نسخه ی دوم این بازی نیز همانند نسخه های یگر می بایستی که با بریدن ریسمان متصل به آبنبات، آن را در دهان آبنبات خور بامزه ی بازی بیندازید و البته در مراحل مختلف این کار، ستاره های موجود را جمع آوری، موانع گسترده را پشت سر و دشمنان را برای دزدیدن آبنبات ناکام بگذارید!

در نسخه ی دوم بازی طناب را ببر شخصیت های جدید، عناصر جدید، ماموریت های جدید و فوق العاده و محیط های متنوع همگی روح تازه ای به بازی برش طناب داده اند و آن را به همه ی کاربران دوستدار بازی های فکری پیشنهاد می دهیم!



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Cut the Rope 2 1 , 2 , 8 – نسخه 2 بازی پرطرفدار طناب را ببر اندروید , cut the rope , دانلود بازی اندروید , دانلود بازی طناب را ببر ,
:: بازدید از این مطلب : 406
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Chess Master 2014 – استاد شطرنج ۲۰۱۴ جدیدترین و آخرین ورژن از بازی پرطرفدار و سرگرم کننده ی شطرنج حرفه ای از استودیوی mobirix مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که با میلیون ها دریافت از گوگل پلی از برترین و پرطرفدارترین بازی های اندرویدی به شمار می رود. این بازی سه نوع مختلف از بازی شطرنج را در اختیار شما قرار می دهد از بازی شطرنج تمرینی بگیرید تا تورنومنت ها و بازی های دو نفره با دوستان! نسخه ی ۲۰۱۳ این بازی بیش از بیست هزار بار توسط کاربران دریافت گردیده و امروز نیز نسخه ی ۲۰۱۴ آن را برای شما قرار داده ایم.

بازی Chess Master 2014 شما را به نهایت چالش دعوت می کند و در آن می بایستی با استفاده از استراتژی و تاکتیک های خود دوستان و یا موتور قدرتمند برنامه را شکست داده و پیروز شوید. اگر به دنبال کم حجم ترین و زیباترین بازی شطرنج اندرویدی هستید بازی فوق را از دست ندهید.

Chessmaster.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Chess Master 2014 14 , 07 , 14 – بازی استاد شطرنج 2014 اندروید , بازی اندروید , بازی شطرنج جاوا , بازی شطرنج اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

صفحه قبل 1 صفحه بعد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان free app download و آدرس free-app.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com